dinsdag 23 augustus 2011

cardstock only

Geinspireerd door de "cardstock only" kaarten uit het juli/ augustus nummer van het blad "Cards only", heb ik deze versie gemaakt mbv craftpapier.

Weer het stempeltje gebruikt van Magnolia, blijft leuk! Ge-emboste stroken gebruikt: bolletjes, bloemen en voor de achterkant een boom. Verder helemaal opgeleukt met allerlei bloemetjes. Het grasrandje en de vlinders gemaakt met mn nieuwe doilies van Cheery Lynn. Op de beurs in Den Bosch ook nog wat nieuwe gescoord: de blaadjes, grote bloem links en het vogeltje op de tak (van Marianne Design). Gelijk gebruikt natuurlijk..... Vogeltje is ook ge-embosd, dit heb ik samen met de vlinders nog wat geaccentueerd met glitter.

Al met al een leuke kaart vind ik zelf, geeft een leuk effect dat "cardstock only".
Foto's moest ik binnen maken: regen, regen, regen! Zou niet moeten mogen in augustus! Als de zon nog gaat schijnen, zal ik ze vervangen door buiten foto's :)

7 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi zusje, o o o wat staat je kaartje er mooi op!! Hij is echt super leuk geworden, een echt kunstwerkje!! Maar ehhh, doe ff een andere profielfoto, op deze zie je er uit als aangeschoten wild hihihi!!!! Kissy kissy ;) Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, ja erg he?! Ik had echt geen andere. Wil er wel 1 op mijn werkplek :) Moet jij maar ff schieten dan, ik doe bij jou meer dan thuis. Hoe zou dat nou toch komen??? XX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi, natuurlijk ben je van harte welkom om vrijdag mee te komen knutselen. Annelies van Pascal komt (de mannen hebben een whiskey proeverij) en zij moet natuurlijk terugrijden naar Antwerpen haha!! Laat maar weten of je wil komen, zet ik er een extra tafel bij. XX Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Annika, stunning creation and love all the detail
    Hugs Kate xx
    Good luck in my candy draw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Annika. Jouw zus plaatste een link naar jouw blog. De kaarten die ze postte vond ik de moeite om eens te komen kijken. Whaw, jij maakt prachtige kaarten! Deze hierboven vind ik ook echt prachtig gemaakt!
    Je hebt een volger bij :)
    Liefs, Mieke xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WOW this is absolutely amazing! Thank you so much for linking up to my Looking Back post, was great to see one of your very first posts xx

    BeantwoordenVerwijderen