dinsdag 23 augustus 2011

Eerste kaartje klaar

Voor de 66e verjaardag van mijn moeder heb ik zelf een kaartje in elkaar geknutseld. Op de voorkant heb ik bloemen geknipt uit stof. Moet nog even uitzoeken hoe dit mbv een pons kan, zelf knippen is niet handig bij zulke dunne stofjes. Meer bloemen geeft denk ik een nog leuker effect.
Rand geborduurd mbv de Sew-easy, tips voor handig gebruik zijn welkom! Ik krijg de gaatjes er niet goed in, de puntjes buigen wat om bij mij waardoor hij niet goed scherp meer is. Heb het matje van de Coluzzle gebruikt, ging nog niet helemaal zoals het, volgens mij, zou moeten...

Aan de binnenkant heb ik het stempeltje van Magnolia gebruikt die we gekregen hebben op het Magnolia-event van mei '11. Ingekleurd met Derwents, ook de terpentine gebruikt maar dat schijnt niet te hoeven op craftpapier. Gaat me steeds beter en mooier af dat kleuren, al zeg ik het zelf :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten