vrijdag 27 september 2013

De "G" van...... GARGOYLE

Leuk, leuk, leuk! Met mijn "zangvogel' pagina heb ik de "alpha dictionary challenge" gewonnen bij de Craft Barn, mocht voor 20 pond aan spulletjes uitzoeken. Yippieyayee!! Superblij mee!! Op FB een like&share actie gewonnen bij Bron en co, mag volgende week zaterdag een gratis workshop volgen bij ze. En met Jonne's kaart ook nog 2 top 3 noteringen gehaald bij de "4Crafty Girlz Challenge" en bij "The Scrapper's Delight Challenges". Wat een bof he?!
Vandaag een pagina uit mijn Engels woordenboek waarmee ik weer meedoe bij The Craft Barn. Het was de letter "'G" dit keer, ik heb gekozen voor "Gargoyle".

 
De achtergrond heb ik gemaakt met gele en rode gelato's. Geprobeerd een soort aura van vuur te maken. Onderaan de pagina heb ik grove structuurpasta gemengd met zwarte acrylverf, dit gebruikt op een stencil met steenstructuur. Het voelt nu ook echt als steen aan. De Gargoyle is van Delicious Doodles, echt supermooi vind ik m. Heel gedetailleerd met schaduw enzo, heb er bijna niks aan hoeven doen.....



 
Ben benieuwd wat jullie er van vinden :)
 
Groetjes Annika
 
Met mijn Gargoyle wil ik meedoen aan de challenge bij The Craft Barn:
 

6 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je prijs! Tsjee, 20 pond, dt is me nog eens een prijs.
    Je pagina vind ik best eh....eng! Mooie kleuren bij elkaar!
    Groetjes en geniet van het weekend!,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey...ik heb wat gemist...je bent terug. ((:
    gefeliciteerd met je top 3 noteringen en je prijs...wow...ben je even terug en dan gelijk met zulke leuke nieuwtjes. dan weet je ook dat je niet te lang moet wegblijven...hihihi.
    maar je bent ook aan zulke creaties bezig, net als Frea. ook met qua figuurtjes..haha. ik vind dit zo leuk gedaan. prachtig komt die afbeelding naar voren. mooie pagina!
    succes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annika !! Sorry dat ik al zo een tijd niet meer bij je op bezoek ben geweest .... personal reasons en gewoon druk met van alles en nog wat. Maar jij hebt zeker niet stil gezeten ; ik vind dat pimpen van die woordenboekpagina's erg gaaf er uit zien ! Het is absoluut niet mijn ding .... maar je hebt er wel kleine schilderijtjes van gemaakt. Heel knap ; ik doe het je niet na. Wel jammer dat je niet meer zo aan de kaart bent. Alhoewel de kaart voor je dochter ERG gaaf is !! En je valt ook goed in de prijzen. Leuk he ; die waardering voor je werk. Ik beloof je weer wat vaker te komen kijken bij je. FIJN WEEKEND !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wow wow, wat is 'ie super!! Ik heb m nog niet in het echie gezien en op de foto's lijkt het bij de ene of het zwart is met grijs (de stenen en gargoyle) en bij de andere blauw. Ben dus benieuwd hoe de kleur in werkelijkheid is. Vond het gisteren bij Doe@Ding weer super gezellig! En het kan niet op, volgende week gaan we weer iets leuks doen!! Joepieeeeee! XXX je zusje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastic page - from the background to the stencil to the gargoyles colouring. Just love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastic !!! Thanks for playing with us at the Craft Barn
    Izzy

    BeantwoordenVerwijderen