zaterdag 9 november 2013

Alpha dictionary challenge N

Vandaag mijn bijdrage aan de Alpha dictionary challenge bij de "Craft Barn". Dit keer was de letter "N" aan de beurt....lastig...totdat ik "Netherlands" tegen kwam :)
My page for the Alpha dictionary challenge @ the "Craft Barn". This time it was the letter "N"...a tough one....until I saw "Netherlands" :)
 
De achtergrond eerst met gesso bewerkt. Vervolgens wat gelatos bovenaan de pagina gesmeerd, water er op gespoten en lekker laten druipen ;) Op internet kwam ik een mooi plaatje van Nederland tegen, dit heb ik uitgeprint op patroonpapier en opgeplakt met gel medium.
Letters zijn van mijn nieuwste aanwinst: grunge letters van Kaisercraft. Superleuk! Mijn woonplaats nog even geaccentueerd: de goede kant van Nederland zoals jullie zien hahaha
First I put some gesso on my page. Then I rubbed some gelatos on the top of the page, used some water and then.... let it drip ;) Printed a picture from the Netherlands from internet on tissue paper. Glued it on the page with some gelmedium. The letters are from the grunge alphabet (Kaisercraft), superfun! And of course accentuated my hometown "Wouw".  
 

 

 
Deze pagina doet mee aan de Alpha dictionary challenge van The Craft Barn:
 
Groetjes en een fijn weekend nog!
Have a nice weekend!
 
Annika


5 opmerkingen:

  1. Fabulous page, great choice of word.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, ja dat is zeker! Lekker chauvinistische pagina: en Nederland en WOUW en dan erbij schrijven dat het de goede kant van Nederland is! Foei Annika! ;-)
    Ik vind de kleur heel mooi gekozen, Nederland waterland, dus blauw! Gaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, that's a great interpretation !!
    well done
    Thanks for playing with us at the Craft Barn
    Izzy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annika , leuk dat je weer even langs kwam op mijn blog. Jij hebt ook weer een prachtige pagina in het grote boek gemaakt .... Enne , ik heb nog nooit gehoord van het plaatsje Wouw. FIJNE DAG !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie pagina, leuk bedacht en ik zie ook nog die mooie druppels van Ryn!
    Leik dat je op mn blog was! Je vtoeg hoe ik die achtergrond gemaakt had, nou dat is heel simpel;
    Een royale laag gesso op een ondergrond en die heel warm drogen totdat het begint te bubbelen. Dan laten afkoelen en de bubbels indrukken, daarna met een of meerdere kleuren erover.
    Gezellig weekend verder!
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen